Vimbodí i Poblet recull més de 5.000 euros en la festa anual pro Marató de TV3

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Un any més, Vimbodí i Poblet ha posat de manifest el seu elevat grau de solidaritat. La gran festa anual que l’Ajuntament, les entitats i particulars del municipi organitzen en benefici de La Marató de TV3 ha batut un rècord de recaptació: 5.062 €, una xifra que supera amb escreix la de l’any anterior (3.767 €). A aquests diners recollits enguany encara s’afegiran les altres aportacions que vimbodinencs i entitats puguin dur a terme fins al dia de la gala televisiva de la Marató, el proper diumenge 15 de desembre. En aquest sentit, fins a aquest dia, es poden continuar fent aportacions a l’Ajuntament. Tots els diners recollits en aquesta vint-i-dosena capta solidària promoguda per Televisió de Catalunya es destinaran íntegrament a la lluita contra les malalties neurodegeneratives.
La festa de la Marató a Vimbodí i Poblet es va iniciar divendres amb un partit de futbol entre el FC Vimbodí i un combinat de jugadors veterans del municipi. A la nit, el Cinema Foment Municipal de Cultura va acollir la projecció de la pel·lícula en 3D Parque Jurásico. Dissabte, les activitats van començar a les 10 del matí amb una bicicletada per la carretera de Poblet fins a l’ermita dels Torrents, lloc on es va celebrar una xocolatada per als participants. De tornada a la vila, l’estol de ciclistes va cloure la pedalada al pavelló poliesportiu, on l’associació de joves Somdepoble va organitzar jocs per als més petits.
Les activitats es van succeir al llarg de la tarda al poliesportiu, amb les actuacions dels grallers La Palanca, la gegantona Piponeta, els gegants de la vila, els alumnes del Col·legi Mare de Déu dels Torrents, el DJ Ràffix, la Coral Veu de la Terra i May Kansat’s Country. Així mateix, es van poder contemplar els lluïts murals dels alumnes de la llar d’infants Les Orenetes i un vídeo en pantalla gegant de la Via Catalana. Ja a la nit, es va celebrar un multitudinari sopar de germanor, amb gairebé 300 comensals, i l’animada actuació del grup musical local Mianos Band, seguit novament per la música del DJ Ràffix.
La festa de la Marató a Vimbodí i Poblet es va iniciar divendres amb un partit de futbol entre el FC Vimbodí i un combinat de jugadors veterans del municipi. A la nit, el Cinema Foment Municipal de Cultura va acollir la projecció de la pel·lícula en 3D Parque Jurásico. Dissabte, les activitats van començar a les 10 del matí amb una bicicletada per la carretera de Poblet fins a l’ermita dels Torrents, lloc on es va celebrar una xocolatada per als participants. De tornada a la vila, l’estol de ciclistes va cloure la pedalada al pavelló poliesportiu, on l’associació de joves Somdepoble va organitzar jocs per als més petits.
Les activitats es van succeir al llarg de la tarda al poliesportiu, amb les actuacions dels grallers La Palanca, la gegantona Piponeta, els gegants de la vila, els alumnes del Col·legi Mare de Déu dels Torrents, el DJ Ràffix, la Coral Veu de la Terra i May Kansat’s Country. Així mateix, es van poder contemplar els lluïts murals dels alumnes de la llar d’infants Les Orenetes i un vídeo en pantalla gegant de la Via Catalana. Ja a la nit, es va celebrar un multitudinari sopar de germanor, amb gairebé 300 comensals, i l’animada actuació del grup musical local Mianos Band, seguit novament per la música del DJ Ràffix.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
