Èxit de participació en la segona edició del Toca-te-la tu

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Una cinquantena de persones van omplir l’Arravaló el passat dijous dia 5 per assistir a la segona edició del “Toca-te-la tu!”, una activitat lúdica i cultural en format jam session.

La música en directe i un bon ambient van acompanyar el públic durant les més de dues hores que va durar la jam session. Els músics que hi havia entre el púbic es van animar a tocar i cantar ben aviat, per això el públic assistent va poder sentir temes molt variats interpretats pels diversos músics participants.
El Toca-te-la tu compta amb un cançoner en el qual s’hi poden trobar els acords i la lletra de diferents temes catalans, espanyols o internacionals per aquells que no s’atreveixin a tocar o cantar sense partitura.

El proper, el 2 de gener

El proper Toca-te-la tu serà el dijous 2 de gener a l’Arravaló, ja que aquesta iniciativa se celebra regularment el primer dijous de cada mes.
L’objectiu d’aquestes trobades pretén fomentar la música en directe i la interacció dels músics de la comarca i dels voltants.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres