L’ANC va realitzar la primera jornada de la campanya “Signa un vot per la independència” a Montblanc

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquesta campanya, que s’està desenvolupament en diverses poblacions de Catalunya, pretén recollir al màxim nombre de signatures en forma de vot per reclamar al Parlament de Catalunya que realitzi una consulta per la independència a Catalunya i, en cas que el Govern espanyol ho prohibeixi, que declari unilateralment la independència.

Per tant, aquestes signatures poden ser transcendentals per avalar la independència de Catalunya i, com és comprensible, com més n’hi hagi més reforçada quedarà la Declaració Unilateral d’Independència.

Malgrat que la campanya encara no és suficientment coneguda, aquest cap de setmana gairebé 400 persones han exercit el seu dret a petició a Montblanc. Una gran afluència de gent han desafiat el fred i han sumat, un pas més, per la llibertat de Catalunya.

Davant l’èxit d’aquesta primera jornada, aquesta campanya s’estendrà a altres poblacions de la comarca en els propers mesos, per exemple, l’Espluga de Francolí o Sarral.
A més, hi haurà noves jornades de recollida de signatures a la capital de la Conca de Barberà al llarg dels propers mesos, fins al maig. El propers dies divendres 20 i diumenge 29 de desembre es recolliran signatures al matí a la plaça Major.

Els dies 11 i 12 de gener hi haurà la primera recollida de signatures massives al màxim nombre de pobles i ciutats de tot Catalunya per fer més visible la campanya. A Montblanc es tornarà a realitzar la recollida de signatures, com hem esmentat els dies 11 i 12 de gener. Per fer efectiva la signatura del vot, és necessari i imprescindible la presentació del document nacional d’identitat o el passaport. Així mateix, també poden signar-la els majors de 16 anys i també els estrangers.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres