L’equip d’atletisme d’APRODISCA realitza l’última competició d’aquest esport d’aquesta temporada

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El passat dissabte dia 30 de novembre, l’equip d’atletisme d’APRODISCA va participar en el XXIX Campionat Territorial d’Atletisme que organitza anualment l’Acell (Federació Catalana d’esports per a disminuïts psíquics) juntament amb set equips mes de la demarcació de Tarragona: CE Solc, CE Garbí del Vendrell, CE Baix Camp, C.E Alba, CE Àngel A.P.A.S.A, Fundació Privada Pere Mata i Fundació de Protecció dels Diminuïts Psíquics Estela.
El campionat territorial d’Atletisme, va tenir lloc a la pista d’atletisme de les instal·lacions esportives Reus Ploms des de les 10:30 i fins a les 13:00 h.
Va ser un matí marcat pel fred i els bons resultats dels nostres esportistes.
A les 12:00 del matí l’Alcalde de Reus, il·lustríssim senyor Carles Pellicer Punyed va fer entrega de les medalles de participació per part de l’ajuntament de Reus a un representant de cada Club Esportiu. La nostra voluntària Carme R. va ser l’encarregada de recollir les medalles per als nostres esportistes.
En acabar la competició, va tenir lloc el dinar de germanor amb els esportistes, entrenadors, voluntaris i familiars. Tot seguit, vam poder gaudir d’un concert de rock català ofert pel grup Nord, que va actuar durant una hora i mitja i vam poder escoltar cançons “reversionades” de grups de rock català i d’altres compostes per ells mateixos.
A les 10:30, es va donar el tret de sortida de la competició amb la prova de 400 m llisos.
L’Antonio R., a diferència del Campionat de Catalunya, no va poder realitzar la seva prova (5.000 m) per falta d’esportistes. Així, doncs, va realitzant una magnífica cursa de velocitat en els 400 m llisos fent un temps d’1,21’17’’, quedant en segona posició. Molt bé, Antonio.
En Roger L. va realitzar el segon llançament de 4 kg pes a una distància de 8,40 metres. En la prova de velocitat, va fer una marca de 13’20’’. Enhorabona, Roger, per aquestes dues medalles d’or.
El Sandro C. va millorar la seva marca personal en el salt de llargada. El primer salt a una distància de 3,45 m, el va fer posicionar en primera posició de la seva sèrie. En els 100 m llisos, va fer una excel·lent cursa de velocitat quedant de nou primer de la seva sèrie. El resultat, dues medalles d’or. Felicitats, Sandro.
L’Esther Font va obtenir medalla de bronze en el salt de llargada (1,03 metres). En la prova de 100 m llisos va millorar la seva marca personal fent un temps de 18’06’’. Felicitats, Esther, una medalla d’or i una de bronze per finalitzar la temporada és un excel·lent resultat.
En Fèlix R. va llençar la pilota de 4 kg pes a una distància de 3.73 m, aquest llançament va permetre posicionar se per davant dels seus contrincants, quedant el primer de la seva sèrie. En els 100 llisos va realitzar un temps de 20’92’’ i va quedar en quarta posició. Molt bé, Fèlix.
La Cristina P. va quedar primera de la seva sèrie en la prova de llançament 3 kg pes. Aquest el va enviar a una distància de 4,60 m. En els 100 m llisos, va realitzar un temps de 20’18’’ guanyant la medalla de plata de la seva sèrie. Enhorabona, Cris.
La Glòria C., en el salt de llargada, ho va tenir difícil per optar a pòdium, ja que va competir contra tres nois d’una categoria inferior. Volem remarcar el magnífic salt que va realitzar a una distància d’1,18 metres, superant totes les marques anteriors en aquesta prova. En la prova de velocitat de 100 m llisos, va quedar en tercera posició/medalla de bronze amb un temps de 25’59’’. Molt bé, Glòria, ja veus que l’esforç té una gran recompensa.
Un cop més hem de felicitar tots els esportistes i hem d’agrair la col·laboració i el suport de les famílies i la voluntària Carme R., que, un cop més, van mostrar a l’equip d’atletisme d’APRODISCA el seu suport incondicional. Sense vosaltres, no seria possible.
El campionat territorial d’Atletisme, va tenir lloc a la pista d’atletisme de les instal·lacions esportives Reus Ploms des de les 10:30 i fins a les 13:00 h.
Va ser un matí marcat pel fred i els bons resultats dels nostres esportistes.
A les 12:00 del matí l’Alcalde de Reus, il·lustríssim senyor Carles Pellicer Punyed va fer entrega de les medalles de participació per part de l’ajuntament de Reus a un representant de cada Club Esportiu. La nostra voluntària Carme R. va ser l’encarregada de recollir les medalles per als nostres esportistes.
En acabar la competició, va tenir lloc el dinar de germanor amb els esportistes, entrenadors, voluntaris i familiars. Tot seguit, vam poder gaudir d’un concert de rock català ofert pel grup Nord, que va actuar durant una hora i mitja i vam poder escoltar cançons “reversionades” de grups de rock català i d’altres compostes per ells mateixos.
A les 10:30, es va donar el tret de sortida de la competició amb la prova de 400 m llisos.
L’Antonio R., a diferència del Campionat de Catalunya, no va poder realitzar la seva prova (5.000 m) per falta d’esportistes. Així, doncs, va realitzant una magnífica cursa de velocitat en els 400 m llisos fent un temps d’1,21’17’’, quedant en segona posició. Molt bé, Antonio.
En Roger L. va realitzar el segon llançament de 4 kg pes a una distància de 8,40 metres. En la prova de velocitat, va fer una marca de 13’20’’. Enhorabona, Roger, per aquestes dues medalles d’or.
El Sandro C. va millorar la seva marca personal en el salt de llargada. El primer salt a una distància de 3,45 m, el va fer posicionar en primera posició de la seva sèrie. En els 100 m llisos, va fer una excel·lent cursa de velocitat quedant de nou primer de la seva sèrie. El resultat, dues medalles d’or. Felicitats, Sandro.
L’Esther Font va obtenir medalla de bronze en el salt de llargada (1,03 metres). En la prova de 100 m llisos va millorar la seva marca personal fent un temps de 18’06’’. Felicitats, Esther, una medalla d’or i una de bronze per finalitzar la temporada és un excel·lent resultat.
En Fèlix R. va llençar la pilota de 4 kg pes a una distància de 3.73 m, aquest llançament va permetre posicionar se per davant dels seus contrincants, quedant el primer de la seva sèrie. En els 100 llisos va realitzar un temps de 20’92’’ i va quedar en quarta posició. Molt bé, Fèlix.
La Cristina P. va quedar primera de la seva sèrie en la prova de llançament 3 kg pes. Aquest el va enviar a una distància de 4,60 m. En els 100 m llisos, va realitzar un temps de 20’18’’ guanyant la medalla de plata de la seva sèrie. Enhorabona, Cris.
La Glòria C., en el salt de llargada, ho va tenir difícil per optar a pòdium, ja que va competir contra tres nois d’una categoria inferior. Volem remarcar el magnífic salt que va realitzar a una distància d’1,18 metres, superant totes les marques anteriors en aquesta prova. En la prova de velocitat de 100 m llisos, va quedar en tercera posició/medalla de bronze amb un temps de 25’59’’. Molt bé, Glòria, ja veus que l’esforç té una gran recompensa.
Un cop més hem de felicitar tots els esportistes i hem d’agrair la col·laboració i el suport de les famílies i la voluntària Carme R., que, un cop més, van mostrar a l’equip d’atletisme d’APRODISCA el seu suport incondicional. Sense vosaltres, no seria possible.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
