Salut afirma que no tancarà les urgències nocturnes del CAP de Montblanc

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
En una nota de premsa publicada el passat divendres dia 5 de desembre, el Departament de Salut va voler desmentir la notícia sobre el possible tancament del servei d’urgències nocturnes del CAP de Montblanc, que tal com publicava el nostre setmanari, denunciaven sindicats i la CUP. Així, la nota del Departament de Salut, anuncia el següent:

“En relació amb les notícies aparegudes en alguns mitjans informant sobre la possible desaparició de les urgències nocturnes al CAP de Montblanc, des de la Regió Sanitària Camp de Tarragona es vol afirmar que en cap moment s’ha plantejat ni planificat la desaparició d’aquest servei.

Actualment, la dotació d’atenció continuada i urgències per a l’Alt Camp i la Conca de Barberà es realitza amb dues dotacions, una al Pius Hospital de Valls i l’altra al CAP de Montblanc que funcionen com una única central d’activació ubicada al Pius Hospital de Valls que és des d’on s’organitza el servei en cas d’atenció a domicilis per urgència.
El sistema de coordinació de les urgències a l’Alt Camp i a la Conca funciona amb aquest sistema des del 2012 i no s’ha plantejat ni s’ha planificat suprimir cap de les dotacions que, actualment, realitzen aquest servei a les dues comarques”.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres