Una vintena d’espluguins assisteixen de públic a La Marató de TV3

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
L’associació juvenil Auvënguen ha organitzat un autobús per anar de públic a La Marató de TV3.
En total, una vintena d’espluguins han participat a l’activitat, assistint de públic a la primera franja de la tarda, des que ha acabat el Telenotícies migdia i fins a les sis, aproximadament.
La Marató d’enguany
Els presentadors de La Marató de TV3 d’aquest any són la Núria Solé, presentadora del Telenotícies migdia, i el Roger de Gràcia, presentador del programa La meva. Enguany La Marató de TV3 està dedicada a les malalties neurodegeneratives.
En total, una vintena d’espluguins han participat a l’activitat, assistint de públic a la primera franja de la tarda, des que ha acabat el Telenotícies migdia i fins a les sis, aproximadament.
La Marató d’enguany
Els presentadors de La Marató de TV3 d’aquest any són la Núria Solé, presentadora del Telenotícies migdia, i el Roger de Gràcia, presentador del programa La meva. Enguany La Marató de TV3 està dedicada a les malalties neurodegeneratives.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
