Dijous 19 de desembre, campanya de donació de sang a Montblanc

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquest dijous 19 de novembre es farà a Montblanc una campanya de donació de sang, que es durà a terme al CAP de Montblanc de cins de la tarda a nou del vespre.

És molt important d'anar-hi per tal d'ajudar a mantenir un bon estoc de sang per aquest Nadal, ja que, actualment, només n'hi ha per sis dies i alguns grups sanguinis com el A- i O- ja pateixen una davallada!

Podeu consultar l'estoc actual a la web www.donarsang.gencat.cat
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres