Cent mitges maratons del colomí Frederic Vallbona

Esports

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El diumenge dia 8 de desembre el Frederic Vallbona va realitzar la seva mitja marató número cent a Vilafranca del Penedès.

Una trentena de colomins ens vam desplaçar a la capital de l’Alt Penedès. Uns quants del grup ens vam situar en el quilòmetre 20, amb pancarta inclosa, per córrer amb ell els últims metres. La resta, l’esperaven a l’arribada amb una altra pancarta on felicitàvem la seva gesta.

Cal dir que l’organització de la mitja marató de l’Espirall va obsequiar el nostre homenatjat, tot un detall per part seva. Fins i tot, la televisió local VTV va fer-li una entrevista, això també ens va sobtar a tots nosaltres.

L’objectiu de sorprendre el Fede va ser assolit, ja que en més d’una ocasió va quedar sense paraules, fet insòlit en ell per tots aquells que el coneixem.

Desitgem al Fede que  pugui córrer, com a mínim, cent mitges més.

Salut i cames!
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres