La Cooperativa Agrícola de Barberà inaugura les obres del Celler

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El passat dissabte 14 de desembre la Cooperativa de Barberà va inaugurar les obres realitzades a les teulades laterals del celler, i part de les façanes del mateix. Aquestes obres van tenir lloc entre setembre de 2012 i maig de 2013, i van ser executades per l’empresa Construccions Teixidó Garrell, de l’Espluga de Francolí. La direcció tècnica va anar a càrrec de l’arquitecte Joan Pérez Farriols, i l’aparellador Joan Olivart.
Aquestes obres van ser possible gràcies al conveni signat el 2009 entre Agrícola de Barberà, el Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, i la Fundació “La Caixa”, emmarcades dins el conveni marc “Cellers”, i han consistit en la restauració de les esmentades teulades, molt malmeses, i també es van restaurar part de les façanes del celler.
A l’acte del passat dia 14 hi van assistir el director dels Serveis Territorials de Cultura de la Generalitat, Sr. Jordi Agràs, el director dels Serveis Territorials del Departament d’Agricultura de la Generalitat, Sr. Anton Ballvé, l’alcalde de Barberà, Sr. Marc Rovira, i representants de la Fundació “la Caixa”, així com socis de la Cooperativa, membres de Consells Reguladors i membres d’altres cooperatives agrícoles.
Durant l’acte d’inauguració es va descobrir una placa commemorativa de l’acte, i es van realitzar parlaments per part de les autoritats presents. Finalment, es va cloure l’acte amb un aperitiu.
Aquestes obres van ser possible gràcies al conveni signat el 2009 entre Agrícola de Barberà, el Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, i la Fundació “La Caixa”, emmarcades dins el conveni marc “Cellers”, i han consistit en la restauració de les esmentades teulades, molt malmeses, i també es van restaurar part de les façanes del celler.
A l’acte del passat dia 14 hi van assistir el director dels Serveis Territorials de Cultura de la Generalitat, Sr. Jordi Agràs, el director dels Serveis Territorials del Departament d’Agricultura de la Generalitat, Sr. Anton Ballvé, l’alcalde de Barberà, Sr. Marc Rovira, i representants de la Fundació “la Caixa”, així com socis de la Cooperativa, membres de Consells Reguladors i membres d’altres cooperatives agrícoles.
Durant l’acte d’inauguració es va descobrir una placa commemorativa de l’acte, i es van realitzar parlaments per part de les autoritats presents. Finalment, es va cloure l’acte amb un aperitiu.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
