La primera comunió fa d’ara cinquanta anys, en una exposició del Centre de la Dona de Sarral

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
La Casa de Cultura de Sarral va acollir el passat dia 6 de desembre l’acte d’inauguració de l’exposició organitzada pel Centre de la Dona de Sarral.
Es tracta de l’exposició “Records de Primera Comunió”, formada per objectes, vestits, abillaments, etc., relacionats amb la primera comunió de cinquanta anys enrere.
L’exposició va ser inaugurada pels infants que han fet enguany la comunió a Sarral, i són la Rebeca, la Judit, la Maria i l’Adrià. Van assistir-hi una bona quantitat de sòcies de l’entitat i molts vilatans.
Es va servir també un petit refrigeri i tothom va poder gaudir de la bonica exposició, que va ser molt comentada per la gran quantitat d’ objectes que ens ha facilitat la gent. Aprofitem la avinentesa per agrair la gran col·laboració que hem tingut per part de tot el poble.
L’exposició romandrà oberta cada diumenge de 12 a 14 h, fins a mitjan gener, passada la festa de Quintos del poble.
Es tracta de l’exposició “Records de Primera Comunió”, formada per objectes, vestits, abillaments, etc., relacionats amb la primera comunió de cinquanta anys enrere.
L’exposició va ser inaugurada pels infants que han fet enguany la comunió a Sarral, i són la Rebeca, la Judit, la Maria i l’Adrià. Van assistir-hi una bona quantitat de sòcies de l’entitat i molts vilatans.
Es va servir també un petit refrigeri i tothom va poder gaudir de la bonica exposició, que va ser molt comentada per la gran quantitat d’ objectes que ens ha facilitat la gent. Aprofitem la avinentesa per agrair la gran col·laboració que hem tingut per part de tot el poble.
L’exposició romandrà oberta cada diumenge de 12 a 14 h, fins a mitjan gener, passada la festa de Quintos del poble.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
