Pere Domènech (PSC) dóna clar suport a la data i a la pregunta de la consulta

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El passat dimecres 18 de desembre el Ple de l’Ajuntament de Montblanc va aprovar per unanimitat donar suport a la data i a la pregunta acordada per a la consulta que tindrà lloc el pròxim dia 9 de novembre de 2014.
Mitjançant la moció aprovada, el consistori montblanquí vol mostrar la seva satisfacció per l’acord aconseguit entre la majoria de les forces polítiques amb representació al Parlament que farà possible la celebració d’una consulta en què el poble de Catalunya decidirà, de manera lliure i democràtica, el seu futur col·lectiu.
També es manifesta el compromís amb la Generalitat i amb el Parlament de Catalunya, que són representants legítims del poble català, per tal que aquesta consulta sigui realitat.
Finalment, es fa una crida a la ciutadania per tal que participi de manera activa, pacífica i en llibertat en aquest acte democràtic, decidint el seu destí.
Pere Domènech
El regidor del PSC i membre de l’equip de govern d’unitat de l’Ajuntament de Montblanc, Pere Domènech, que alhora és membre del Consell Nacional del PSC, va ser un dels regidors que va votar de forma favorable al tema de la consulta en el ple municipal. Lògicament, si es té en compte la postura oficial del partit de Domènech, ràpidament es va escampar arreu el seu posicionament personal diferent de la línia oficial.
En declaracions al nostre setmanari, Pere Domènech va manifestar que “des d’abans, fins i tot, del govern d’unitat que actualment tenim a l’Ajuntament de Montblanc, la meva postura sempre ha estat la mateixa en totes i cadascuna de les mocions que s’han presentat al ple en relació amb els temes que afecten el nostre país i penso que aquesta vegada no havia de ser diferent a les altres, pel que fa al futur nacional del país”.
El regidor socialista fins, i tot, va afegir que, “durant el ple, em vaig mostrar irònicament crític amb la pregunta, ja que penso que hauria d’haver sigut encara més clara i explícita. Tot i així, hi ha corrents dintre del PSC que la veuen perfecta”.
Finalment, el regidor socialista afegia al nostre setmanari no tenir por de possibles represàlies per part del partit, del qual diu que li hauria agradat que no hagués fet una interpretació tan diferent de la realitat social i política que hi ha en aquests moments.
Mitjançant la moció aprovada, el consistori montblanquí vol mostrar la seva satisfacció per l’acord aconseguit entre la majoria de les forces polítiques amb representació al Parlament que farà possible la celebració d’una consulta en què el poble de Catalunya decidirà, de manera lliure i democràtica, el seu futur col·lectiu.
També es manifesta el compromís amb la Generalitat i amb el Parlament de Catalunya, que són representants legítims del poble català, per tal que aquesta consulta sigui realitat.
Finalment, es fa una crida a la ciutadania per tal que participi de manera activa, pacífica i en llibertat en aquest acte democràtic, decidint el seu destí.
Pere Domènech
El regidor del PSC i membre de l’equip de govern d’unitat de l’Ajuntament de Montblanc, Pere Domènech, que alhora és membre del Consell Nacional del PSC, va ser un dels regidors que va votar de forma favorable al tema de la consulta en el ple municipal. Lògicament, si es té en compte la postura oficial del partit de Domènech, ràpidament es va escampar arreu el seu posicionament personal diferent de la línia oficial.
En declaracions al nostre setmanari, Pere Domènech va manifestar que “des d’abans, fins i tot, del govern d’unitat que actualment tenim a l’Ajuntament de Montblanc, la meva postura sempre ha estat la mateixa en totes i cadascuna de les mocions que s’han presentat al ple en relació amb els temes que afecten el nostre país i penso que aquesta vegada no havia de ser diferent a les altres, pel que fa al futur nacional del país”.
El regidor socialista fins, i tot, va afegir que, “durant el ple, em vaig mostrar irònicament crític amb la pregunta, ja que penso que hauria d’haver sigut encara més clara i explícita. Tot i així, hi ha corrents dintre del PSC que la veuen perfecta”.
Finalment, el regidor socialista afegia al nostre setmanari no tenir por de possibles represàlies per part del partit, del qual diu que li hauria agradat que no hagués fet una interpretació tan diferent de la realitat social i política que hi ha en aquests moments.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
