Els alumnes dels tres centres oberts de la Conca de Barberà celebren el Nadal

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Els alumnes dels tres centres oberts de la comarca van donar per acabar aquest primer trimestre de curs celebrant la festa del Nadal el dimecres 18 de desembre a Montblanc i el dijous 19 als centres oberts de l’Espluga de Francolí i Santa Coloma de Queralt.

El tradicional Nadal als centres oberts se celebra conjuntament entre els tres grups que hi participen: infantil, primària i secundària. Després de compartir un berenar amb els monitors, educadores socials del Consell Comarcal de la Conca de Barberà i els regidors de Benestar Social de cada municipi, es va fer cagar el tió, el qual va obsequiar amb llaminadures i alguna joguina i record els presents. La vetllada va continuar amb diverses cançons nadalenques, i els alumnes del centre obert de Santa Coloma de Queralt i el del centre obert de Montblanc van recitar un poesia nadalenca.

Es dóna així per acabat el primer trimestre d’aquest curs 2013 – 2014, retrobant-se els alumnes a les aules a partir del dia 9 de gener, quan s’iniciarà el segon trimestre.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres