Brillant Concert de Nadal del “Cau Musical de Vilaverd”

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Un any més i ja en van quatre “El Cau Musical de Vilaverd” va fer el seu tradicional concert de Nadal a l’església parroquial de Sant Martí, un espai ideal per a aquest concert amb la seva intimitat i la seva acústica.

A les dotze del migdia es va iniciar aquest acte amb l’església plena d’assistents,  ara ja incondicionals als actes d’aquest grup de cantaires.

El repertori va ser com ja ens tenen acostumats, d’allò més variat sense perdre l’esperit nadalenc de totes les peces interpretades, unes de caire tradicional, d’altres interpretacions de grup d’avantguarda catalans o, fins i tot, aquest any un cant de gospel amb coreografies incloses, al qual també es va afegir el públic assistent, tot això sota la directora Sílvia Homedes, que, tot i el seu avançat estat de gestació, no perd l’oportunitat d’engrescar els assistents, ben segur que tindrà un infant amb molt de ritme. En acabar el concert, es va brindar per les festes i es va desitjar un bon any als assistents, amb un aperitiu que va preparar el mateix Cau Musical.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres