Aquest proper dia 31 arriba la 7a Sant Silvestre Montblanquina per La Marató de TV3

Esports

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Amb el lema “Tens Nassos? Doncs posa’t el barret i mou-te per la marató de TV3”, el Club Atlètic Montblanc ja té a punt la 7a Sant Silvestre Montblanquina que tindrà lloc el proper dimarts 31 de desembre pels carrers de Montblanc organitzada pel Club Atlètic Montblanc.

Hi haurà una Sant Silvestre petita ( 500 m) i una de popular (2,5 km) per tal d’animar al màxim de gent a participar-hi i a col·laborar en la causa solidària de La Marató de TV3. Al final tots els participants rebran una bossa record de la Sant Silvestre i berenar. Durant la Sant Silvestre Montblanquina ens animarà la música del Deejay Energy i ens acompanyaran els Veguers de Montblanc i els grallers dels amics de Montblanc.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres