Torna el Club del Xist, amb humor de proximitat

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
La Cultural Jordi Francolí organitza el proper divendres 27 de desembre la tercera edició del Club del Xist. La iniciativa està emmarcada en les activitats nadalenques de l’associació.

Quatre humoristes no professionals de l’Espluga de Francolí i Montblanc
La nit d’humor aplegarà quatre humoristes no professionals de la Conca de Barberà. Com en altres ocasions, la finalitat de la Cultural és provocar l’ocasió perquè els humoristes comarcals es trobin amb el seu públic, alhora que acumulin experiències i intercanviïn punts de vista entre ells.  L’associació els dota de les infraestructures, el lloc i la publicitat adients.

En aquesta edició, es comptarà amb humoristes de l’Espluga de Francolí i Montblanc, que oferiran actuacions humorístiques en diferent format, des d’acudits a monòlegs. Hi participaran Albert Vilalta i Anna Carol, Esther del Món, Marc Pallissó i Miquel A. Martínez. Aquest any i com a novetat, l’entitat ofereix un últim torn amb “micro obert” perquè qualsevol dels assistents participi en la nit d’humor.

El Club del Xist se celebrarà al local Disco Xenon, especialment ambientat per a l’ocasió. L’espectacle és gratuït i començarà a dos quarts de dotze de la nit.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres