La Coral Flor de Lis, protagonista del concert de la nit de Nadal a Prenafeta

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El passat dimecres 24 de desembre la Coral Flor de Lis va cantar a la missa del Gall a Prenafeta i després van fer un concert amb un gran repertori de cançons de temes de pel·lícules com Candilejas, L’estel errant, Only you… i nadales, Cançó de bressol, Nadal blanc, Joia en el Món, que van ser del grat del públic i, alhora, els components de la Coral Flor de Lis van gaudir del concert, ja que era l’últim de l’any 2013.

La pròxima actuació serà a les Residències de Montblanc i, des d’aquesta pàgina, la Coral Flor de Lis els desitja un pròsper  i Feliç Any Nou 2014.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres