Prop de 550 persones visiten el Parc de Nadal de Santa Coloma de Queralt

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
L’Ajuntament de Santa Coloma de Queralt, en col·laboració amb una quinzena d’entitats de la vila, el Consell Comarcal de la Conca de Barberà i l’Oficina Jove, ha organitzat el Parc de Nadal que ha tingut lloc al llarg dels dies 27 i 28 de desembre a la sala annexa del Poliesportiu.

L’aforament, tot i haver reduït el Parc de Nadal a dos dies, ha sigut satisfactori, amb 542 entrades venudes, 297 el primer dia i 245 el segon. El Parc obria a les quatre de la tarda i tancava a les vuit del vespre.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres