Pessebre a l’ermita de Sant Joan, últim acte dels vint anys

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Com ja s'ha anunciat en ocasions anteriors, aquest any 2013 els Ermitans de Sant Joan han celebrat un seguit d’actes mensuals des del dia 22 de desembre de 2012, per commemorar els vint anys continuats de recuperació de l’emblemàtica ermita montblanquina de Sant Joan de la Muntanya.
L’acte final fou el passat dia 21 de desembre, que, amb la ja tradicional col·locació del pessebre, finalitzaven aquestes festes. La jornada fou un èxit rotund, allò que es diu una festa rodona i completa. Des d’abans de les vuit del matí molta gent anava pujant a peu i amb cotxe cap a l’ermita. Entre les moltes persones que hi pujaren caminant destaca l'arquebisbe de Tarragona el Dr. Jaume Pujol, que havia estat invitat per cloure l’acte religiós d’aquesta efemèride dels vint anys consecutius de recuperació i també la Montserrat Domingo —ermitana de l’ermita de Sant Joan del Codolar, del Montsant— que els ermitans la van invitar el dia que passàren una jornada a la seva ermita.
L’acte final fou el passat dia 21 de desembre, que, amb la ja tradicional col·locació del pessebre, finalitzaven aquestes festes. La jornada fou un èxit rotund, allò que es diu una festa rodona i completa. Des d’abans de les vuit del matí molta gent anava pujant a peu i amb cotxe cap a l’ermita. Entre les moltes persones que hi pujaren caminant destaca l'arquebisbe de Tarragona el Dr. Jaume Pujol, que havia estat invitat per cloure l’acte religiós d’aquesta efemèride dels vint anys consecutius de recuperació i també la Montserrat Domingo —ermitana de l’ermita de Sant Joan del Codolar, del Montsant— que els ermitans la van invitar el dia que passàren una jornada a la seva ermita.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
