Wences Sánchez queda segon en el concurs televisiu Uno de los nuestros

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
La carrera artística del popular montblanquí, Wences Sánchez sembla no tenir aturador i més encara després del segon lloc aconseguit en el concurs televisiu Uno de los nuestros del primer canal públic de Televisió Espanyola. Wences va aconseguir arribar a ser, primer, un dels cinc finalistes d’aquest programa musical que des del primer dia va captivar l’audiència i, finalment, el duel amb la canària Dácil Suárez va acabar amb el segon lloc del cantant montblanquí, després que ambdós cantessin el tema “Abriendo Puertas” de Gloria Estefan. El segon lloc aconseguit pel montblanquí Wences Sánchez és realment ben meritori, si tenim en compte el nivell dels altres tretze concursants, que no van posar les coses gens fàcils.

El saber fer musical del nostre representant, el seu fàcil contacte amb el públic i la seva desimboltura i qualitat artística general van fer que ben aviat es posés el públic a la butxaca i que despertés l’interès d’una gran audiència, que ben aviat va saber de la qualitat del montblanquí. Cal recordar que el jurat estava format per artistes de la talla de María del Monte; Javier Gurruchaga i Roser, amb presentació a càrrec de Carlos Latre. A més a més, per primera vegada, en un espectacle d’aquesta categoria, qui portava el pes de la valoració i la selecció dels concursants era tota una banda de músics, anomenats, Los Nuestros.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres