Vimbodí i Poblet estrena l’any amb el consultori reformat

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
L’Ajuntament de Vimbodí i Poblet ha reformat el consultori mèdic municipal amb una obra que s’ha dut a terme en un temps d’execució de dues setmanes per tal de minimitzar les molèsties als usuaris.

Les obres, consistents en l’ampliació de les dues consultes actuals, s’han dut a terme per pal·liar la complexa mobilitat que imposaven les anteriors dependències. S’ha renovat paviment, revestiments, fusteria acústica, i instal·lacions, en aquest últim cas per deixar les dependències a punt per una possible arribada de la fibra òptica segons les directrius de l’Institut Català de la Salut.

El projecte, redactat pels serveis urbanístics del Consell Comarcal amb la coordinació del Dr. Elizalde i la Sra. Palou, titulars de les places de Vimbodí i Poblet, tenia un cost de 8.994,73 € i estava finançat parcialment per la “Subvenció per al finançament de despeses derivades del funcionament, conservació i manteniment dels consultoris mèdics locals, de titularitat municipal” que atorga la Diputació de Tarragona. Concretament, el municipi s’ha pogut beneficiar d’una subvenció del 66,71% del projecte consistent en 6.000 €.

Cal dir que aquesta actuació respon a la voluntat del consistori per anar renovant progressivament aquest equipament sota la coordinació i demanda de l’equip mèdic del municipi, i ha permès que Vimbodí i Poblet gaudeixi d’aparells de diagnòstic d’última generació així com millores estructurals a les dependències per tal de prestar el millor servei per a l’usuari.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres