“Fuego Campeón” mira al Mundial 2014 de Brasil

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Si fa una setmana ens fèiem ressò del segon lloc aconseguit pel montblanquí Wences Sánchez en el programa de Televisió Espanyola Uno de los Nuestros, el cantant no s’atura i ara ha presentat un animós tema al concurs que organitza la firma japonesa Sony, Supersong, per tal de trobar, juntament amb el cantant Ricky Martin, la banda sonora del Mundial de Brasil de Futbol 2014.

La cançó en qüestió és “Fuego Campeón”, que ja es pot visionar a través del canal d’internet YouTube i el nostre protagonista es mostra frenètic al sofà, davant un aparell de televisió, ballant i saltant tot seguint la suposada evolució d’un partit de futbol de “La Roja”, alternant indumentàries i instruments, com el bombo, la trompeta, la guitarra elèctrica; també menjant pipes, un frankfurt… de manera que aconsegueix ser un videoclip que enganxa des del primer moment, així com també, el ritme mateix de la cançó, que acaba també enganxant.

Cal dir que, sigui com sigui el resultat final, la cançó quedarà inclosa en l’àlbum oficial de la Copa del Món FIFA 2014.

Nou disc
El montblanquí està treballant en un nou disc i de fet, tal com ens comenta en l’entrevista annexa, aquest promet ser un any carregat d’activitats per al nostre protagonista. Així confessa estar treballant en un nou disc i moltes altres coses més, que promet revelar-nos properament.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres