Divendres 17 s'inagura una exposició fotogràfica col·lectiva al Museu de la Vida Rural de l'Espluga

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El Museu de la Vida Rural de l'Espluga de Francolí acull des del divendres 17 de gener l'exposició fotogràfica col·lectiva Proximitat. Construcció d'un projecte fotogràfic col·lectiu.

L'exposició es podrà veure a la sala Maria Font del Museu fins el dia 23 de febrer i divendres 17 de gener es farà la inauguració on faran la presentació el seu comissari, Josep Bou, i el director de la Fundació Lluís Carulla, Carles Duarte.

Proximitat és un projecte que neix al voltant de la trobada fotogràfica Passanant FOTO, que se celebra en aquest poble de la Conca de Barberà des de fa vuit anys. Els fotògrafs participants en l’exposició presenten les seves reflexions i la manera que tenen d’interpretar el concepte de proximitat, des de la seva experiència particular, per articular, amb el conjunt de les obres, una idea comuna.

Hi participen Miquel Abat, Maria Gregori, Ivan Larrosa, Carles Llop, Conchi Martínez, Xavi Moix i Cori Pedrerola.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres