La Cultural Jordi Francolí presenta l’activitat “Alternatives alimentàries: Som el que mengem”

L'activitat es farà a la sala Llucià Navarro del Casal de l'Espluga de Francolí
L'activitat es farà a la sala Llucià Navarro del Casal de l'Espluga de Francolí
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquest divendres 17 de gener a les set del vespre es farà a la sala Llucià Navarro del Casal de l’Espluga de Francolí una nova activitat del projecte “Alternatives”.

En aquest cas, l’activitat que es desenvoluparà es titula “Alternatives alimentàries: Som el que mengem” i anirà a càrrec d’Annaïs Sastre, encarregada de producció ecològica i projectes socials dins l’Associació Xicòria.

Aquesta serà la tercera activitat del projecte que desenvolupa la Cultural Jordi Francolí, un espai d’aprenentatge, de construcció de coneixement i d’intercanvi d’idees nascut amb la voluntat d’informar sobre alternatives que hi ha en diferents àmbits de la nostra vida.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres