Dissabte, Festa dels Quintos a Sarral

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Un any més, arriba una nova edició de la Festa dels Quintos de Sarral. Serà aquest dissabte 18 de gener gràcies a la col·laboració entre el Consell d’Entitats de la Vila, l’Associació de Joves Saüc, els Quintos de 1989 i l’Ajuntament de Sarral, amb el suport també de la Diputació de Tarragona.
Així, doncs, aquest dissabte tindrà lloc aquesta coneguda festa de la Conca de Barberà, que compta amb gairebé tres quarts de segle d’història.
A partir de les dotze del migdia, començaran els Tres Tombs de Sarral amb carrosses carnavalesques. A la tarda, hi haurà ball amb el grup Zafiro-3 i, a la nit, l’emblemàtica nit de Quintos amb la música de La banda del coche rojo, seguida de discoteca mòbil.
Així, doncs, aquest dissabte tindrà lloc aquesta coneguda festa de la Conca de Barberà, que compta amb gairebé tres quarts de segle d’història.
A partir de les dotze del migdia, començaran els Tres Tombs de Sarral amb carrosses carnavalesques. A la tarda, hi haurà ball amb el grup Zafiro-3 i, a la nit, l’emblemàtica nit de Quintos amb la música de La banda del coche rojo, seguida de discoteca mòbil.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
