Montblanc celebra el segon Cros Comarcal diumenge 19 de gener
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El Club Atlètic Montblanc i el Consell Esportiu de la Conca de Barberà en col·laboració amb l’Ajuntament de Montblanc han organitzat la segona edició del Cros Comarcal a Montblanc. L’activitat es farà diumenge 19 de gener i forma part dels Jocs Esportius Escolars de Catalunya i de les activitats esportives organitzades des del Consell Esportiu de la Conca de Barberà.
El Cros de Montblanc es desenvoluparà en un circuit a la rambla dels Gegants en diferents categories de corredors i corredores. Les primeres categories començaran a les onze del matí i, a partir d’aquí, aproximadament, cada quart d’hora es farà una prova diferent.
Tot plegat acabarà a la una del migdia quan es farà el lliurament de trofeus.
El Cros de Montblanc es desenvoluparà en un circuit a la rambla dels Gegants en diferents categories de corredors i corredores. Les primeres categories començaran a les onze del matí i, a partir d’aquí, aproximadament, cada quart d’hora es farà una prova diferent.
Tot plegat acabarà a la una del migdia quan es farà el lliurament de trofeus.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
