Primera victòria de l’any del Montblanc en un derbi intercomarcal

Esports

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Després de les festes nadalenques es va reprendre la competició de Tercera Catalana amb el derbi intercomarcal disputat entre el Club Futbol Montblanc i l’Escola Valls Futbol.

El partit es va jugar al camp del Montblanc i el resultat va ser de 4 a 1.

El partit va començar bé per al CF Montblanc, que trencava jugades i arribava còmodament a la porteria dels vallencs. En canvi, l’Escola Valls no posava cap perill als montblanquins.

A la segona part del partit, els de Valls van començar amb més energies, però sense gaire bons resultats. En aquest segon temps, cal dir que el Montblanc jugava amb només deu jugadors.

Finalment, el resultat, com dèiem, va ser de 4 a 1, tot i que els montblanquins van acabar el matx amb moltes més ocasions.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres