La campanya «Signa un vot per la independència», a la Conca de Barberà

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
La plaça Major de Montblanc va acollir el cap de setmana de l’11 i 12 de gener una taula de recollida d’adhesions a la campanya «Signa un vot per la independència».
Segons s’apunta des de l’organització, hi ha hagut una nombrosa participació i, més endavant, es tornarà a muntar una nova taula per tal de recollir més adhesions.
A la comarca
La campanya segueix buscant noves adhesions als pobles de la comarca. Així, el dia 18 de gener estaran a Sarral, el dia el 26 al migdia a Lilla i també el proper cap de setmana del 24, 25 i 26 de gener, a la Fira de l’Espluga de Francolí, concretament, a l’estand que se situarà al carrer Lluís Carulla, a l’aparcament del supermercat Spar.
Recordem que, per poder signar, cal presentar el DNI o passaport i hi poden votar tots els ciutadans majors de 16 anys i també nouvinguts.
Segons s’apunta des de l’organització, hi ha hagut una nombrosa participació i, més endavant, es tornarà a muntar una nova taula per tal de recollir més adhesions.
A la comarca
La campanya segueix buscant noves adhesions als pobles de la comarca. Així, el dia 18 de gener estaran a Sarral, el dia el 26 al migdia a Lilla i també el proper cap de setmana del 24, 25 i 26 de gener, a la Fira de l’Espluga de Francolí, concretament, a l’estand que se situarà al carrer Lluís Carulla, a l’aparcament del supermercat Spar.
Recordem que, per poder signar, cal presentar el DNI o passaport i hi poden votar tots els ciutadans majors de 16 anys i també nouvinguts.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
