Els municipis de la comarca i el Consell Comarcal milloren en eficiència telemàtica

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquest 2013 els diferents ajuntaments de la comarca de la Conca de Barberà i el Consell Comarcal han fet un pas endavant en el sentit de relacionar-se de manera telemàtica.
Així, doncs, hi ha hagut una millor eficiència telemàtica entre aquestes administracions i també amb els ciutadans o les empreses.
Els tràmits s’han realitzat a través del portal EACAT, el portal conjunt de tramitació administrativa entre administracions locals i els diferents departaments de la Generalitat. També s’ha utilitzat l’ENOTUM, un servei que permet realitzar notificacions d’actes administratius i comunicacions als ciutadans per mitjans electrònics.
D’altra banda, una eina utilitzada ha estat també la Via Oberta, que possibilita la substitució de l’aportació de certificats i altres documents en suport paper.
Aquest 2014 es pretén donar un impuls a l’EFACT, el servei de factura electrònica de les administracions públiques catalanes.
Així, doncs, hi ha hagut una millor eficiència telemàtica entre aquestes administracions i també amb els ciutadans o les empreses.
Els tràmits s’han realitzat a través del portal EACAT, el portal conjunt de tramitació administrativa entre administracions locals i els diferents departaments de la Generalitat. També s’ha utilitzat l’ENOTUM, un servei que permet realitzar notificacions d’actes administratius i comunicacions als ciutadans per mitjans electrònics.
D’altra banda, una eina utilitzada ha estat també la Via Oberta, que possibilita la substitució de l’aportació de certificats i altres documents en suport paper.
Aquest 2014 es pretén donar un impuls a l’EFACT, el servei de factura electrònica de les administracions públiques catalanes.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
