Prohibit penjar cartells a Montblanc

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Des de fa uns dies s’ha iniciat a Montblanc una campanya que sanciona els qui pengin cartells en llocs no permesos.

La campanya es du a terme per part de la Policia Local de Montblanc i, tal com es reflecteix a l’article 3.2 de l’Ordenança de Civisme i Espais Públics de la vila, està totalment prohibit enganxar adhesius, cartells i elements similars en el mobiliari urbà.

La campanya ja s’ha iniciat i ja s’ha sancionat una promotora musical de les comarques de Tarragona amb una multa de 150 euros per haver penjat un cartell a les vidrieres de l’estació d’autobusos de Montblanc.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres