Dues víctimes mortals a les carreteres de la comarca el passat 2013

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
La comarca de la Conca de Barberà ha patit dos accidents mortals durant l’any 2013. En conseqüència d’aquests accidents, les víctimes mortals han estat dues a les carreteres de la Conca de Barberà, una víctima més que l’any 2012. L’any 2010, però, van ser tres les persones que van perdre la vida a la nostra comarca.

Més sort han tingut, en canvi, altres comarques, que han vist tancar l’any 2013 sense cap víctima mortal a les seves carreteres, com ara l’Alt Camp i el Priorat, on s’ha passat de 2 a 0 morts i de 1 a 0, respectivament.

Pel que fa a la resta de les comarques del Camp de Tarragona, es pot observar que al Baix Camp i al Baix Penedès el nombre de morts s’ha mantingut estable, 5 i 4, respectivament; que el Tarragonès i la Conca de Barberà, en nombre de víctimes, ha pujat en un cas més.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres