Es busquen voluntaris per al menjador escolar

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El Consell Comarcal de la Conca de Barberà va engegar aquest curs 2013-2014 el projecte «Voluntaris pel menjador escolar». Es tracta d’una iniciativa realitzada a través de l’Àrea d’Ensenyament i de l’Oficina del PLIS per incorporar persones als menjadors de les escoles com a suport als monitors i a les tasques que realitzen amb els alumnes.
El projecte es realitza a Barberà de la Conca, l’Espluga de Francolí, Montblanc, Solivella i Vimbodí i Poblet. Ara, amb l’inici del segon trimestre, es busquen més voluntaris, sobretot, per als municipis de Montblanc i Solivella.
Els interessats es poden posar en contacte amb el Consell Comarcal, l’Àrea d’Ensenyament, al telèfon 977 861 232.
El projecte es realitza a Barberà de la Conca, l’Espluga de Francolí, Montblanc, Solivella i Vimbodí i Poblet. Ara, amb l’inici del segon trimestre, es busquen més voluntaris, sobretot, per als municipis de Montblanc i Solivella.
Els interessats es poden posar en contacte amb el Consell Comarcal, l’Àrea d’Ensenyament, al telèfon 977 861 232.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
