L’exposició dels 25 anys del Consell Comarcal de la Conca de Barberà, a l’Espluga

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
L’Espluga de Francolí acollirà el cap de setmana de la fira l’exposició “25 anys de funcionament del Consell Comarcal de la Conca de Barberà”, que recull la feina feta pel Consell durant els seus primers 25 anys d’existència.
La mostra s’inaugurarà el divendres 24 de gener a dos quarts de sis de la tarda i es podrà visitar fins al diumenge 9 de febrer a la sala Josep Tremoleda del Casal de l’Espluga.
L’exposició disposa de setze plafons i es va inaugurar, per primer cop, el 12 d’abril de 2013.
La mostra s’inaugurarà el divendres 24 de gener a dos quarts de sis de la tarda i es podrà visitar fins al diumenge 9 de febrer a la sala Josep Tremoleda del Casal de l’Espluga.
L’exposició disposa de setze plafons i es va inaugurar, per primer cop, el 12 d’abril de 2013.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
