Les carrosses i els Tres Tombs dels Quintos de Sarral es van poder celebrar diumenge

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Dissabte, dia programat per celebrar la festa dels Quintos de Sarral, la pluja va fer acte de presència i va impedir que les diferents carrosses i els Tres Tombs de Sant Antoni de la població sortissin com és tradició. Així, en vista del mal temps, es va decidir ajornar la celebració a l’endemà diumenge, dia que hi va haver més sort i les diferents carrosses van poder sortir a lluir disfresses.

D’aquesta manera, tot i que un dia més tard, les ja tradicionals carrosses dels Quintos de Sarral van sortir al carrer diumenge al matí amb diferents grups disfressats de les maneres més divertides i treballades. Es van poder veure soldats,  egipcis, cuiners... o disfresses de tota la vida, com els pallassos. També hi va haver algun grup que es va vestir amb motius independentistes. Tots ells anaven amb les corresponents carrosses, d’allò més ben engalanades.

Tot plegat va fer que, malgrat la pluja del dia abans, els Quintos de Sarral 2014 se celebressin, un any més, amb una bona i animada participació.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres