Els Diables de l’Espluga inicien la temporada 2014

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Els Diables de l’Espluga de Francolí, els Fills de Satanàs de l’Spelunca Diabòlica, ja han iniciat la temporada 2014 i ho han fet al Grau de Castelló. La colla espluguina es va desplaçar com a convidada en la nova edició de la Trobada de Bestiari Domèstic.
La Trobada de Bestiari Domèstic a Castelló es va celebrar el dissabte 18 de gener i va consistir en una cercavila, els balls de les bèsties i un correfoc. A més, també es van fer activitats entorn de la diada de Sant Antoni.
La Trobada de Bestiari Domèstic a Castelló es va celebrar el dissabte 18 de gener i va consistir en una cercavila, els balls de les bèsties i un correfoc. A més, també es van fer activitats entorn de la diada de Sant Antoni.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
