La Ruta del Cister, a Fitur

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona va ser present a la Fira Internacional de Turisme, Fitur, que es va celebrar del 22 al 26 de gener a Madrid. Així, amb els espais de la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre també s’hi va promocionar la Ruta del Cister.
L’assistència a aquest saló professional permet difondre als diferents mercats les novetats en matèria de turisme de la nostra zona i, a la vegada, permet establir relacions comercials amb turoperadors d’arreu. L’objectiu és dinamitzar i reforçar l’activitat turística.
Cal destacar que una de les novetats de l’edició trena-quatrena de la Fira Internacional de Turisme, Fitur, ha estat l’aposta per les noves tecnologies, a través de seccions i programes formatius i divulgadors especialitzats en les noves tecnologies desenvolupades per al sector de viatges i turisme. L’objectiu de Fitur és proporcionar les eines que facilita la innovació tecnològica com a palanca de dinamització, desenvolupament i creixement del sector.
L’assistència a aquest saló professional permet difondre als diferents mercats les novetats en matèria de turisme de la nostra zona i, a la vegada, permet establir relacions comercials amb turoperadors d’arreu. L’objectiu és dinamitzar i reforçar l’activitat turística.
Cal destacar que una de les novetats de l’edició trena-quatrena de la Fira Internacional de Turisme, Fitur, ha estat l’aposta per les noves tecnologies, a través de seccions i programes formatius i divulgadors especialitzats en les noves tecnologies desenvolupades per al sector de viatges i turisme. L’objectiu de Fitur és proporcionar les eines que facilita la innovació tecnològica com a palanca de dinamització, desenvolupament i creixement del sector.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
