El monestir de Poblet augmenta el nombre de visitants durant el 2013

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquest passat 2013, el monestir de Poblet ha vist com augmentava el nombre de visitants que hi han passat. Es tracta d’un increment que arriba al 7%, ja que s’ha arribat a les 118.041 persones.
Aquestes xifres són del tot positives per al monestir, ja que significa una recuperació respecte a les dades registrades els darrers anys, sobretot, el 2011.
Segons sembla, entre els factors que han afavorit aquest augment de visitants durant el 2013, hi ha les activitats que han realitzat al monestir. I és que al llarg de l’any es van celebrar diversos esdeveniments, per exemple, concerts, que han tingut un bon seguiment entre els mitjans de comunicació i, per tant, una gran difusió.
D’altra banda, també s’ha inaugurat el nou centre de recepció de visitants i també s’ha canviat l’organització de les visites guiades.
Aquestes xifres són del tot positives per al monestir, ja que significa una recuperació respecte a les dades registrades els darrers anys, sobretot, el 2011.
Segons sembla, entre els factors que han afavorit aquest augment de visitants durant el 2013, hi ha les activitats que han realitzat al monestir. I és que al llarg de l’any es van celebrar diversos esdeveniments, per exemple, concerts, que han tingut un bon seguiment entre els mitjans de comunicació i, per tant, una gran difusió.
D’altra banda, també s’ha inaugurat el nou centre de recepció de visitants i també s’ha canviat l’organització de les visites guiades.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
