Lliurament de càntirs de bateig als nadons de Vimbodí i Poblet

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Des de fa deu anys, és costum a Vimbodí i Poblet de lliurar a començament d’any un càntir de bateig als nens i les nenes nascuts durant el darrer any. Així, doncs, el consistori va fer l’entrega dels corresponents càntirs fets pel mestre vidrier del Museu i Forn del Vidre de Vimbodí i Poblet, Paco Ramos, als nadons del poble nascuts durant el 2013.
Enguany els càntirs han estat per a Blanca Roig, Aleix Miret i Biel Gil, el lliurament dels quals va fer-lo l’alcalde del municipi, Joan Güell.
Enguany els càntirs han estat per a Blanca Roig, Aleix Miret i Biel Gil, el lliurament dels quals va fer-lo l’alcalde del municipi, Joan Güell.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
