Primera Trobada Esportiva d’Escacs

Esports

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El Consell Esportiu i l’Escola Les Muralles van organitzar divendres 24 de gener la Primera Trobada Esportiva d’Escacs, en la qual van participar catorze escaquistes. Aquests venien de les següents escoles: Escola M. Poch, Col·legi Mare de Déu del Carme de l’Espluga i Escola Les Muralles.

Cada escaquista, amb edats compreses entre els cinc i els catorze anys, va jugar tres partides diferents i, al final de la jornada, es va fer la corresponent entrega de trofeus.

La propera jornada escaquista serà el 7 de febrer al CEIP M. Poch de l’Espluga de Francolí.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres