Els consellers comarcals Santiago Trilla i Josep Maria Llorach renuncien al seu càrrec
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
En el ple ordinari que es va celebrar aquest dilluns 27 de gener al Consell Comarcal de la Conca de Barberà, dos consellers van prendre raó de renúncia del seu càrrec per pactes polítics dins el partit.
Així, els consellers comarcal que van renunciar al càrrec van ser el Sr. Santiago Trilla i Guim i el Sr. Josep Maria Llorach i Corbella. Ambdós eren consellers de la corporació del partit de Convergència i Unió i van renunciar, apuntaven, per raons de pactes dins el partit.
En la propera sessió plenària del Consell Comarcal de la Conca de Barberà, se substituirà els dos consellers que han presentat renúncia pels nous consellers del mateix partit.
Així, els consellers comarcal que van renunciar al càrrec van ser el Sr. Santiago Trilla i Guim i el Sr. Josep Maria Llorach i Corbella. Ambdós eren consellers de la corporació del partit de Convergència i Unió i van renunciar, apuntaven, per raons de pactes dins el partit.
En la propera sessió plenària del Consell Comarcal de la Conca de Barberà, se substituirà els dos consellers que han presentat renúncia pels nous consellers del mateix partit.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
