El Montblanc perd al municipal de Torredembarra, tot i el bon partit disputat

Esports

Un partit anterior del Montblanc
Un partit anterior del Montblanc
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Els jugadors del primer equip del Club Futbol Montblanc es van desplaçar el cap de setmana passat al municipal de Torredembarra per disputar el matx contra l’equip local, UD Torredembarra, líder del grup i sense cap partit perdut.

Va ser un partit jugat amb molta intensitat tant pels locals com pels visitants, amb bones jugades d’ambós equips. Finalment, però, arribava el primer gol, del Torredembarra; després d’una sèrie de rebots, el jugador Moya posa el peu i la pilota passa entre moltes cames i peus de jugadors i, molt mansament, entra a la porteria del Montblanc. Era el minut 25.

Tot i alguna oportunitat del Montblanc, la pilota no va arribar a entrar a la porteria local i va finalitzar la primera part.

A la segona part del matx, hi va haver també ocasions per als dos equips. Els jugadors montblanquins van lluitar per marcar i empatar, de fet, van tenir l’oportunitat en més d’una jugada, però no hi va haver sort. Així, doncs, s’arribava al final del partit amb un resultat a favor del Torredembarra d’1 a 0, tot i que potser hauria estat més just un empat.

El proper rival dels jugadors del CF Montblanc és el Joventut Bisbalenca. Serà el dissabte 1 de febrer a dos quarts de cinc de la tarda a casa.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres