Els Torraires de Montblanc celebren l’assemblea anual i manté el president i el cap de colla

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Els Torraires de Montblanc van celebrar dissabte passat dia 25 de gener l’Assemblea General Ordinària en la qual es va decidir el manteniment en la junta del president Francesc Sànchez i el cap de colla Santi Edo. Sí que hi haurà canvis en el cap de canalla, Montse Fabra i Roser Llagostera substituiran Jonathan Parra.

L’assemblea també va servir per aprovar l’exercici econòmic 2013 i fixar les dates de les activitats recents, per exemple, la calçotada, que faran el dissabte 15 de febrer.

Recordem que l’inici de l’activitat castellera de la colla serà el dissabte 8 de febrer amb els assajos de la canalla i, a partir del divendres 28 de febrer, amb tota la colla.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres