Bona participació a la campanya “Signa un vot per la Independència” a l’Espluga el cap de setmana de la Fira

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
La campanya “Signa un vot per la independència” es va iniciar el cap de setmana passat a l’Espluga de Francolí coincidint amb la celebració de la Fira de Sant Vicenç. Durant tot el cap de setmana, un bon nombre de persones van acostar-se a l’estand que hi havia a l’aparcament del supermercat Spar per donar suport a aquesta iniciativa de l’Assemblea Nacional Catalana.

Cal saber, però, que la campanya de recollida de signatures no acaba aquí i que en, els propers actes organitzats per l’Espluga de Francolí per la Independència, també es podrà exercir el dret de petició.

A més de l’estand de la campanya “Signa un vot per la independència”, a la Fira de l’Espluga també s’hi va poder veure el Bus Català.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres