Xifres en alça en les rutes de senderisme al GR175

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El turisme actiu en els senders de la Ruta del Cister està en alça i això ho demostra el recompte d’usuaris a través dels ecocomptadors instal·lats en diferents punts del sender, la venda de Carnets 6T, el nombre de Diplomes 6T enviats i les enquestes 6T.

Així, podem saber que durant el 2013 han transitat pel GR175 La Ruta del Cister un total de 9.867 persones, una xifra superior a l’any anterior en 9.000 usuaris.

Si observem les xifres segons la modalitat, la majoria d’usuaris han passat pels senders a peu, seguits dels que ho fan en BTT, ambdues modalitats amb xifres superiors respecte a l’any anterior.

Com passa en altres anys, els mesos amb més volum d’usuaris pel GR175 són el juny, l’agost, l’abril i el maig.

El Carnet 6T

El Carnet 6T ofereix descomptes i avantatges als usuaris en els establiments al pas del GR175. Amb el Carnet 6T segellat, l’usuari rep el Diploma 6T que acredita que ha completat el sender i una enquesta.

El 2013 van ser un total de 557 carnets 6T els que es van vendre. Una xifra que també és superior a la del 2012.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres