La SH Casal Espluga demana suport amb la campanya “Omplim el pavelló”

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
La SH Casal Espluga engega la segona volta de la lliga de 1a Catalana i ho fa amb la campanya “Omplim el Pavelló”, una campanya que pretén demanar suport a entitats del municipi per actuar a la mitja part dels partits de l’equip sènior. Aquesta campanya ja es va dur a terme la temporada passada amb un resultat satisfactori i amb molta participació.
La primera actuació serà dissabte 8 de febrer, amb la Secció de Patinatge del Casal.
La primera actuació serà dissabte 8 de febrer, amb la Secció de Patinatge del Casal.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
