Aprovat el pressupost pel 2014 al Ple de l’Ajuntament de Montblanc

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
En la sessió plenària que es va realitzar a l’Ajuntament de Montblanc el dimecres 29 de gener, es va aprovar el pressupost del consistori montblanquí per a l’any en curs.
Es tracta d’un pressupost de set milions d’euros, els diners del qual es pretén destinar, principalment, a despeses socials i vies públiques.
A més, hi ha previstes d’altres inversions pel municipi com són, per exemple, la finalització de les obres de la Cooperativa, edifici que ha de comprendre l’oficina de turisme de Montblanc i una agrobotiga. També hi ha prevista una inversió per a l’ampliació de l’Arxiu Comarcal.
Es tracta d’un pressupost de set milions d’euros, els diners del qual es pretén destinar, principalment, a despeses socials i vies públiques.
A més, hi ha previstes d’altres inversions pel municipi com són, per exemple, la finalització de les obres de la Cooperativa, edifici que ha de comprendre l’oficina de turisme de Montblanc i una agrobotiga. També hi ha prevista una inversió per a l’ampliació de l’Arxiu Comarcal.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
