Els alumnes de tercer i quart d’educació primària de la Conca de Barberà fan un taller de residus

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El Consell Comarcal de la Conca de Barberà iniciarà aquesta setmana un taller de residus que s’adreça a alumnes de primària de les escoles de la comarca. En concret, realitzen el curs els alumnes de tercer i quart i cada taller té una durada d’una hora.

El taller consisteix a aprendre el respecte a la natura i al medi ambient. A més, se’ls ensenya a utilitzar els contenidors de recollida selectiva d’una forma didàctica i adequada a la seva edat. També aprenen a fer compres responsables i sostenibles, fixant-se, sobretot, amb els productes de proximitat. Tots els participants acaben el taller fent un porta-retrats amb material reciclable.

Es preveu que realitzin el taller prop de 350 alumnes de la Conca de Barberà.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres