Noves eines per al Museu i Forn del Vidre de Vimbodí

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Des de fa uns quants dies, el Museu i Forn del Vidre de Vimbodí compta amb noves eines en el seu fons gràcies a la donació d’un veí de Cambrils. Vicenç Boluda Ramiro va fer aquesta donació de les eines del seu pare al museu, el qual va ser manyà de forja i forns de vidre a Hospitalet de Llobregat.

El Museu i Forn del Vidre de Vimbodí té intenció, d’aquí a poc, de mostrar aquestes noves eines en les seves instal·lacions, junt amb altres estris de forja de què disposa el museu.

Vicenç Boluda va fer la donació en un acte que va comptar amb la presència de l’alcalde de Vimbodí i Poblet, Joan Güell i també del mestre vidrier del museu, Paco Ramos.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres