Les depuradores de la Conca de Barberà aconsegueixen mantenir els nivells d’emissió de CO2

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Tot hi haver-hi un cabal d’entrada més alt, les depuradores d’aigües residuals de la Conca de Barberà han  mantingut els nivells d’emissions de CO2 a l’atmosfera.

Cal saber que la comarca de la Conca de Barberà compta amb cinc depuradores ubicades a Montblanc, l’Espluga de Francolí, Santa Coloma de Queralt, Solivella i Senan. A més, també es disposa de tres col·lectors en alta, a Vimbodí, Poblet i les Masies.

D’altra banda, també és important remarcar que el 2012 hi va haver una reducció de les emissions de CO2 a l’atmosfera de 15,72 tones, havent consumit gairebé 578.000 kwh/any amb un cabal tractat mitjà de totes les depuradores de 4.000 m3/dia. Aquest any 2013 s’ha mantingut les dades de consum energètic havent augmentat el cabal tractat un 24,5% de mitjana.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres