ERC presenta la campanya “Votar és democràcia”

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Fa uns quants dies, ERC presentava la campanya “Votar és democràcia”, qualificada pel secretari adjunt d’ERC, Lluís Salvadó, com “la campanya més transcendent que ha afrontat el país i la campanya de la nostra vida”.
En l’acte de presentació d’aquesta, també hi fou present el diputat al Parlament i president de la Federació Regional Camp de Tarragona, Josep Andreu, que declarava que, “després de la Convenció del PP a Valladolid, sembla que votar és un anatema, quan votar és el més normal en els països occidentals avançats, menys en el Regne d’Espanya”. De la mateixa manera, Andreu afirmava que “Catalunya pot esdevenir un dels estats més avançats socialment d’Europa, i ser un dels seus motors econòmics; això aquí a les comarques del sud és una qüestió cabdal, tenim turisme potent a la Costa Daurada i a les Terres de l’Ebre, indústria capdavantera, industrialització agroalimentària i exportació...”.
“Votar és democràcia” té per objectiu convèncer indecisos i, per això, en aquesta campanya que durarà fins al mes d’abril es faran diferents xerrades, especialment en les àrees metropolitanes.
L’acte principal al Camp de Tarragona serà el divendres 21 de febrer, a les vuit del vespre, a l’Antic Hospital de Santa Magdalena de Montblanc amb Josep Andreu i també Josep Maria Terricabras, que serà el cap de llista d’ERC a les eleccions europees.
En l’acte de presentació d’aquesta, també hi fou present el diputat al Parlament i president de la Federació Regional Camp de Tarragona, Josep Andreu, que declarava que, “després de la Convenció del PP a Valladolid, sembla que votar és un anatema, quan votar és el més normal en els països occidentals avançats, menys en el Regne d’Espanya”. De la mateixa manera, Andreu afirmava que “Catalunya pot esdevenir un dels estats més avançats socialment d’Europa, i ser un dels seus motors econòmics; això aquí a les comarques del sud és una qüestió cabdal, tenim turisme potent a la Costa Daurada i a les Terres de l’Ebre, indústria capdavantera, industrialització agroalimentària i exportació...”.
“Votar és democràcia” té per objectiu convèncer indecisos i, per això, en aquesta campanya que durarà fins al mes d’abril es faran diferents xerrades, especialment en les àrees metropolitanes.
L’acte principal al Camp de Tarragona serà el divendres 21 de febrer, a les vuit del vespre, a l’Antic Hospital de Santa Magdalena de Montblanc amb Josep Andreu i també Josep Maria Terricabras, que serà el cap de llista d’ERC a les eleccions europees.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
