Vint-i-quatre anys de la Festa de la Matança del Porc de Vilaverd

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El cap de setmana passat més de cent cinquanta persones de Vilaverd van participar en la Festa de la Matança del Porc.

L’acte va consistir en un esmorzar degustant els productes típics que proporciona el porc, acompanyats d’una bona amanida.

Tot plegat va ser possible gràcies a la col·laboració de més d’una quarantena de voluntaris i voluntàries, que van ajudar en aquesta festa que ja porta celebrant-se des de fa vint-i-quatre anys.

Cal recordar que la matança del porc és una experiència molt arrelada en la cultura catalana i que, en el passat, la carn que se’n treia era la que menjaven les famílies al llarg de l’any, ja que no hi havia carnisseries. Ara, la festa es continua celebrant per recordar com es vivia abans aquesta celebració.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres